Online Studiegroep

Welkom op het forum van "The Fifth Element" Een spiritueel platform voor geïnteresseerde en beoefenaars van het spirituele pad. Onder deze categorie vind u algemene informatie betreft het forum, de website en de online studiegroep. B*B
Plaats reactie
Fifthelement
Site Admin
Berichten: 6
Lid geworden op: wo nov 04, 2015 8:16 am

Online Studiegroep

Bericht door Fifthelement » wo nov 04, 2015 12:02 pm

The Fifth Element bestaat uit een aantal onderdelen, het forum, de website, de winkel en de studiegroep.
In principe zal de studiegroep per 31 oktober gaan starten, ongeacht het aantal deelnemers.
Mocht nu blijken dat er heel veel aanmeldingen zijn, dan is er altijd de mogelijkheid om eerder te starten.

Wat is zo'n studiegroep?
Zoals al eerder geschreven vind ik het erg belangrijk om naar de deelnemers te kijken. Soms het is namelijk niet nodig om helemaal vanaf te basis te bouwen omdat die kennis er al is.
Ik bouw de "opleiding" op door middel van jullie input en daardoor zal elke groep zijn/haar eigen pad vormen en bewandelen.
Wat in ieder geval wel gelijk gaat zijn (en we ook gezamenlijk doen) is het vieren van de jaarfeesten en in ieder geval 2 x een volle maan gezamenlijk en 2 keer een nieuwe maan.

Hoe kan je, je aanmelden?
Heb je interesse gekregen en wil je meer weten?
Stuur dan een privé bericht via het forum of mail naar 2witcheswebwinkel@gmail.com.
Wil je, je direct aanmelden omdat je zeker weet dat dit iets voor jou is?
Dan mag je het volgende in je aanmelding zetten;

Je contact gegevens (compleet)
Waarom je graag wilt deelnemen aan de studiegroep.

Na ontvangst van je gegevens neem ik spoedig contact op.

Plaats reactie